Vragen?

Hoe kan ik klant worden?

Als je nieuwe klant wil worden, vragen wij je om tenminste een tweetal dagen op voorhand contact met ons op te nemen. Zo hebben wij de nodige tijd om de leveringen aan huis te regelen.

Wij hebben je gegevens nodig om de levering van maaltijden aan huis te kunnen opstarten.

Jouw gegevens kan je telefonisch doorgeven (02/720.39.59) of invullen op onze site www.traiteurclaessensandre.be


De gegevens die we nodig hebben zijn:

  • Naam + voornaam
  • Adres
  • Telefoonnummer
  • Geboortedatum
  • Naam en telefoonnummer van een contactpersoon
  • E-mailadres
  • Soort dieet (indien nodig)
  • Opmerking voor de levering

Wat kan ik bestellen?

De maaltijden worden koud geleverd en kan je, op een zelf gekozen tijdstip, opwarmen in de microgolfoven.

Deze maaltijden bestaan steeds uit soep, een hoofdgerecht (basis of culinair) en een dessert.

CULINAIR menu 16,30

Geniet u ook zo van lekker eten? Verwen jezelf en kies voor het culinair menu met soep, hoofdschotel en dessert. Voor de gerechten van dit menu kiezen we steeds voor de beste ingrediënten. Dagverse en seizoensgebonden producten die zoveel mogelijk lokaal worden aangekocht! Daarbij dagelijks een superlekker dessertje als heerlijke verwennerij bij de koffie!

BASIS menu 11,20

In dit menu bieden wij je dagelijks een soep, hoofdschotel en dessert aan.

Uit onderzoek van voedingsdeskundigen en advies vanuit de overheid is gebleken dat een "warme" levering van maaltijden niet langer aan te raden is. De smaak, textuur, kleur en vitamines gaan er immers enorm op achteruit. We bieden onze klanten in de thuissituatie de mogelijkheid om een handige microgolfoven te kopen, aangepast op hun maat en dit voor de prijs van € 105.

Steeds in combinatie met een maaltijd kan je volgende voedingsmiddelen bestellen:

  • Een snack met levering van maandag t.e.m. vrijdag (prijs vind je op het menu);
  • Brood en beleg met levering op dinsdag en vrijdag (prijzen vind je op het menu);
  • Fruitpakket met levering op donderdag (prijs vind je op het menu).

Je bent vrij om te kiezen welke dagen en welk menu je wenst te bestellen.

Volgende soorten dieet kunnen toegepast worden:

  • Vetarm / Maag-darmsparend
  • Lactosevrij
  • Zoutarm
  • Diabeet

Voor deze diëten komt er per maaltijd € 1 bij.

De diëten kunnen ook gecombineerd worden, bv. vetarm en zoutarm.

Hoe kan ik bestellen?

Wanneer moet ik de bestelling doorgeven?

De bestelling moet ten laatste op donderdag om 12u doorgegeven worden.

Aanpassingen kunnen tot 2 dagen voor levering om 12u doorgegeven worden.

Aanpassingen of bestellingen, ongeacht de aard, voor de levering op zaterdag, zondag of maandag moeten ten laatste op donderdag voor 12u doorgegeven worden.

Indien maaltijden laattijdig geannuleerd worden, bent u vrij om te kiezen of we deze dienen af te leveren. We zien ons echter genoodzaakt om deze volgens bestelling in rekening te brengen.

Hoe vaak en wanneer is er levering aan huis?

We leveren dagelijks tussen 8u en 13u. Meer informatie kan je bekomen via de helpdesk (02/720.39.59).

Je bent vrij om te kiezen welke dagen je wenst te bestellen.

Bestellingen voor zaterdag en zondag worden beiden op zaterdag geleverd. Op zondag zijn we gesloten.

Bestellingen voor feestdagen worden de dag voordien geleverd. Als de feestdag op een maandag valt, dan zal deze maaltijd geleverd worden op zaterdag.

De chauffeur zal in principe aanbellen aan de voordeur, doch afwijkingen zijn op vraag en in het belang van de klant mogelijk: leveren in de keuken, in de veranda, achteraan de woning, in frigobox, …

De chauffeur rijdt steeds dezelfde route. Het tijdstip van levering zal dagelijks dus ongeveer hetzelfde zijn.

Als je eens niet thuis kan zijn op het moment van levering, gelieve dan het team administratie te verwittigen (02/720.39.59).

Heb je vragen omtrent je levering, dan kan je het team administratie bereiken op het nummer 02/720.39.59.

Leveringen gebeuren heel het jaar door, wij sluiten niet voor verlof.

Kan ik zelf kiezen wanneer en hoeveel maaltijden ik wens?

Bij Zorgtraiteur Claessens André kies je voor volledige flexibiliteit.

  • Je bent niet gebonden aan een contract
  • Het aantal dagen per week is een vrije keuze
  • Het type maaltijd en extra's zijn per dag vrij te kiezen (zo kan je dagelijks kiezen tussen basismenu/ culinair menu & extra's)

Waar levert Zorgtraiteur Claessens André?

Wij leveren....

  • Maaltijden aan huis Bertem + deelgemeenten
  • Maaltijden aan huis Boortmeerbeek + deelgemeenten
  • Maaltijden aan huis Haacht + deelgemeenten
  • Maaltijden aan huis Herent + deelgemeenten
  • Maaltijden aan huis Huldenberg + deelgemeenten
  • Maaltijden aan huis Kampenhout + deelgemeenten
  • Maaltijden aan huis Kortenberg + deelgemeenten
  • Maaltijden aan huis Kraainem + deelgemeenten
  • Maaltijden aan huis Leuven + deelgemeenten
  • Maaltijden aan huis Machelen + deelgemeenten
  • Maaltijden aan huis Meise + deelgemeenten
  • Maaltijden aan huis Oud-Heverlee + deelgemeenten
  • Maaltijden aan huis Steenokkerzeel + deelgemeenten
  • Maaltijden aan huis Tervuren + deelgemeenten
  • Maaltijden aan huis Wezembeek-Oppem + deelgemeenten
  • Maaltijden aan huis Zaventem + deelgemeenten
  • Maaltijden aan huis Zemst + deelgemeenten

Hoeveel kost een maaltijd?

CULINAIR menu € 16,30:

Geniet je ook zo van lekker eten? Verwen jezelf en kies voor het Culinair menu met soep, hoofdschotel en dessert. Voor de gerechten van dit menu kiezen we steeds voor de beste ingrediënten. Dagverse en seizoensgebonden producten die zoveel mogelijk lokaal worden aangekocht! Daarbij dagelijks een superlekker dessertje als heerlijke verwennerij bij de koffie!

BASISmenu € 11,20:

In dit menu bieden wij je dagelijks een soep, hoofdschotel en dessert aan.

Diëten en aanpassingen

Indien je de toepassing van een dieet vraagt, dan komt er bij elke maaltijd telkens € 1 bij.

Voor aanpassingen (bv. altijd puree, geen vis…) komt er bij elke maaltijd telkens € 0,50 bij.

Steeds in combinatie met een maaltijd kan je volgende voedingsmiddelen bestellen:

  • Een snack aan € 6,50 - met levering van maandag t.e.m. vrijdag
  • Brood en beleg (prijzen vind je op het menu) - met levering op dinsdag en vrijdag
  • Fruitpakket aan € 7,50 - met levering op donderdag

Welke diëten en aanpassingen zijn er mogelijk?

Soorten dieet:

  • Vetarm / Maag-darmsparend
  • Lactosevrij
  • Zoutarm
  • Diabeet

Voor deze diëten komt er telkens per maaltijd € 1 bij.

De diëten kunnen ook gecombineerd worden, bv. vetarm en zoutarm.


Mogelijke aanpassingen:

  • Altijd fruit
  • Altijd pasta
  • Altijd puree
  • Altijd veggie
  • Altijd vis
  • Geen aardappel
  • Geen alcohol
  • Geen ei
  • Geen fruit
  • Geen mosterd
  • Geen noten
  • Geen pasta
  • Geen puree
  • Geen rijst
  • Geen schaaldieren
  • Geen selder
  • Geen varkensvlees
  • Geen vis
  • Geen vleessaus
  • Gemalen vlees
  • Gemixt
  • Gesneden

Voor deze aanpassingen komt er telkens € 0,50 bij.

Een dieet of een aanpassing kan u telefonisch (02/720.39.59) of per mail administratie@traiteurclaessensandre.be aanvragen.

Allergenen

Onze gerechten kunnen sporen bevatten van allergenen, contacteer ons indien nodig voor meer informatie.

Hoe moet ik de maaltijden opwarmen?

De maaltijden zijn verpakt in microgolfbestendige verpakkingen. De maaltijden mogen rechtstreeks in de microgolf.

De soep mag je op gemiddelde stand, ongeveer gedurende 3 minuten opwarmen (zonder deksel) en de hoofdschotel ongeveer 5 minuten (mag met de folie in de microgolfoven).

Bij de bij ons aangekochte microgolf moet je de bovenste knop op “opwarmen” zetten en de onderste knop op “soep” of op “maaltijd” zetten.

De verpakkingen nemen wij niet terug. Je mag deze in de PMD-zak gooien.

Bewaren van de maaltijd

De maaltijden worden vers bereid. De maaltijd dient geconsumeerd te worden op de dag van het menu of de dag nadien.

Je mag de maaltijden ook invriezen.

Hoe kan ik de leveringen tijdelijk of definitief stopzetten?

U mag ons bellen (02/720.39.59) of u mag ook een mail sturen naar administratie@traiteurclaessensandre.be

Betaling

Voor de betaling zijn er 3 mogelijkheden:

  • Je kan cash betalen aan de chauffeur, en dat 1 keer per week, telkens op de laatste dag van de week dat de chauffeur bij jou komt leveren.
  • Je kan per overschrijving betalen en dat 1 keer per maand. De factuur wordt per post opgestuurd of per mail.
  • Je kan betalen via domiciliëring. Contacteer ons via mail of telefoon, als je dit verkiest.

Indien gewenst, kunnen we ook factureren aan een ander persoon (familielid, bemiddelaar…).

Bereikbaarheid

Telefonisch:
  • Je kan onze administratie telefonisch bereiken van maandag tot vrijdag tussen 9u en 14u op het nummer 02/720.39.59.
  • Op zaterdag kan je ons tussen 9u en 13u bereiken op het nummer 02/770.92.98 (dit enkel voor noodgevallen en vragen i.v.m. de levering van zaterdag). Andere vragen beantwoorden wij maandag.
  • Op zondag zijn we gesloten.
Per e-mail:
  • administratie@traiteurclaessensandre.be

Staat jouw vraag er niet tussen?

Mail ons op administratie@traiteurclaessensandre.be of bel ons op het nummer 02/720.39.59.

Vragen?

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x